WYSYŁKA I ZWROTY
METODY PŁATNOŚCI
Akceptujemy zamówienia z całego świata. Możesz wybrać metodę płatności :
- Paypal,
- Visa, Mastercard, AMEX i Eurocard.
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Gdy składasz zamówienie, przesyłamy Ci potwierdzenie pocztą elektroniczną. Gdy paczka zostanie odebrana przez kuriera, otrzymasz drugi e-mail z kodem do śledzenia.
KOSZTY DOSTAWY
Dostawa bezpłatna dla zamówień powyżej 860 ZŁDo Państwa zamówienia dochodzi dodatkowa opłata za transport. Kwota zależy od lokalizacji:
Adres | Cena |
UE: | UPS Standard 28,5 ZŁ |
UE: | UPS Saver (Express) 51,6 ZŁ |
SZACOWANY TERMIN DOSTAWY
Adres | Czas dostawy |
UE | 3-5 dni roboczych przez UPS Standard |
UE | 1-3 dni roboczych przez UPS Saver (Express) |
PRODUKTY W MAGAZYNIE
Wszystkie produkty wyświetlone na naszej stronie są dostępne w magazynie i mogą być dostarczone bez opóźnień, chyba że zaznaczono inaczej.
PARTNER DYSTRYBUCYJNY
Wybraliśmy UPS do dostarczania naszych paczek.
ZWROTY
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub po prostu nie podoba Ci się, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od otrzymania, bez podania powodu.
Warunki zwrotu :
- Produkt musi być w stanie, w jakim został dostarczony (bez śladów użytkowania, bez prania i bez usuwania oryginalnych metek). Dobrze również dołączyć dokument otrzymany z przesyłką (określający nr zamówienia i produkty w zamówieniu).
- Produkt nie został spersonalizowany.
Procedura zwrotu :
- Skontaktuj się z nami (obsluga.klienta@ielm.pl), aby zgłosić nam chęć zwrotu produktu/produktów.
- Otrzymasz formularz zwrotu, który musisz wypełnić i wydrukować.
- Spakuj produkt, tak aby był zabezpieczony podczas transportu. Naklej na paczkę formularz zwrotu.
- Gdy paczka będzie gotowa, skontaktuj się z UPS w sprawie zabrania jej.
- Koszt przesyłki będzie odjęty od zwracanej kwoty.
- Po przetworzeniu zwrotu zostanie zrefundowany wyłącznie koszt zamówionych produktów, bez kosztu przesyłki pierwotnego zamówienia.
- Przetwarzanie zwrotu może potrwać do 10 dni roboczych. Otrzymasz od nas e-mail z informacją, gdy transakcja zostanie przetworzona.
- Zwrot nastąpi na konto Twojej karty.
Jeśli kupujący wybrał nieprawidłowy rozmiar lub kolor i chce wybrać inny, musi najpierw zwrócić pierwsze zamówienie, a następnie złożyć nowe z nowym rozmiarem/kolorem.
SPERSINALIZOWANE PRODUKTY
Jeśli chcesz spersonalizować ubranka dla dziecka, szczególnie ważne jest zwrócenie uwagi na rozmiar i kolor. Wszystkie ubrania są ręcznie dostosowywane do podanej specyfikacji, więc nie możemy ich sprzedać nikomu innemu. Jeśli masz pytania dot. rozmiaru, możesz napisać do nas pod adres (obsluga.klienta@ielm.pl) – chętnie pomożemy w wyborze.
NIEPRAWIDŁOWY LUB USZKODZONY PRODUKT
W razie skarg IELM postępuje zgodnie z zasadami internetowego rozstrzygania sporów (ODR). Prosimy o kontakt pod numerem 0040345401603 lub pod adresem obsluga.klienta@ielm.pl przed odesłaniem produktu. Produkt musi być zwrócony w ciągu 14 dni od otrzymania, z podaniem uszkodzenia lub wady.
ADRES ZWROTU
Filip and Family
Strada Principala nr. 22
137 350 Com. Petrești, Localitatea Petresti, Jud. Dâmbovița
România