Dostawa i zwrot

Przyjmujemy zlecenia z całego świata, gdy płatność dokonywana jest z kartą Visa, Mastercard lub Eurocard!

Potwierdzenie

Kiedy wysyłacie zamówienie, przekażemy Państwu mailem wstępne potwierdzenie zamówienia. Kiedy zamówienie jest zapakowane, otrzymacie drugi mail, zawierający końcowe potwierdzenie zamówienia.

Koszty dostawy

Dostawa bezpłatna dla zamówień powyżej 877467 ZŁ

Do Państwa zamówienia dochodzi dodatkowa opłata za transport. Kwota zależy od lokalizacji:

Adres Cena
UE: Royal Mail 25,8 ZŁ
EU: DHL 51,94 ZŁ

Szacowany termin dostawy

Adres Czas dostawy
UE 3-5 dni roboczych przez DHL
UE 7-10 dni roboczych przez Royal Mail

Wyroby na składzie

Wszystkie wyroby pokazane na naszej stronie są dostępne od zaraz, jeżeli nie podano inaczej.

Partner dostawca

Wybraliśmy Royal Mail i DHL dla naszych dostaw. Możecie wybrać opcję która wam odpowiada.

Zwrot / Wymiana

Jeżeli zamówiony wyrób nie odpowiada waszym wymogom, możecie go zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania. Prosimy zapamiętać, że wyroby z personalizacją podlegają specjalnym warunkom, gdyż są one stworzone tylko dla was. Oznacza to, że nie akceptujemy zwrotu.
Można zwrócić produkt, który nie był personalizowany w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
25,8 ZŁ z kosztu przesyłki zwrotnej będzie ponoszone przez was, a reszta kosztu transportu jest ponoszona przez nas.
Otrzymasz formularz zwrotu i etykietę zwrotną za pośrednictwem poczty e-mail ( obsluga.klienta@ielm.pl) tylko na życzenie.

Produkty muszą być nieużywane.
Zwrot pieniędzy będzie w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania towaru.
Za dostawę zapłacicie koszty wysyłki 51,94 ZŁ z DHL lub 25,8 ZŁ z Royal Mail.
W przypadku zwrotu zapłacicie dodatkowo 25,8 ZŁ kosztów wysyłki.

Product wadliwy lub uszkodzony

Odnośnie wszelkich skarg, IELM przestrzega prawa szwedzkiego (bKonsumentkC6pslagenb). Możesz skontaktować się z nami zawsze 0040345401603 i obsluga.klienta@ielm.pl przed odesłaniem Produkty muszą być zwrócone w ciągu 14 dni z wyjaśnieniem uszkodzenia lub wady.

Adres zwrotny:

DHL

Filip and Family
Acad. Serban Cioculescu nr. 15
135200 Gaesti, Dambovita
Romania

DHL Poland

Filip and Family
KAAB/ IELM
Grodkowska 40
48-300 Nysa
Polska

w przypadku sporu

Możesz być uprawniony do złożenia reklamacji na platformie WE dla rozwiązywania sporów on-line, dostępnej tutaj: www.ec.europa.eu/consumers/odr