Dostawa i zwrot
Przyjmujemy zlecenia z całego świata, gdy płatność dokonywana jest z kartą Visa, Mastercard lub Eurocard!
Potwierdzenie
Kiedy wysyłacie zamówienie, przekażemy Państwu mailem wstępne potwierdzenie zamówienia. Kiedy zamówienie jest zapakowane, otrzymacie drugi mail, zawierający końcowe potwierdzenie zamówienia.
Koszty dostawy
Dostawa bezpłatna dla zamówień powyżej 877467 ZŁDo Państwa zamówienia dochodzi dodatkowa opłata za transport. Kwota zależy od lokalizacji:
Adres | Cena |
UE: | UPS Standard 25.8 ZŁ |
UE: | UPS Saver (Express) 51,6 ZŁ |
Szacowany termin dostawy
Adres | Czas dostawy |
UE | 3-5 dni roboczych przez UPS Standard |
UE | 1-2 dni roboczych przez UPS Saver (Express) |
Wyroby na składzie
Wszystkie wyroby pokazane na naszej stronie są dostępne od zaraz, jeżeli nie podano inaczej.
Partner dostawca
Wybraliśmy UPS dla naszych dostaw. Możecie wybrać opcję która wam odpowiada.
Zwrot / Wymiana
Jeżeli zamówiony wyrób nie odpowiada waszym wymogom, możecie go zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania. Prosimy zapamiętać, że wyroby z personalizacją podlegają specjalnym warunkom, gdyż są one stworzone tylko dla was. Oznacza to, że nie akceptujemy zwrotu.
Można zwrócić produkt, który nie był personalizowany w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
25,8 ZŁ z kosztu przesyłki zwrotnej będzie ponoszone przez was, a reszta kosztu transportu jest ponoszona przez nas.
Otrzymasz formularz zwrotu i etykietę zwrotną za pośrednictwem poczty e-mail ( obsluga.klienta@ielm.pl) tylko na życzenie.
Produkty muszą być nieużywane.
Zwrot pieniędzy będzie w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania towaru.
Za dostawę zapłacicie koszty wysyłki 25,8 ZŁ / 51,6 ZŁ z UPS
W przypadku zwrotu zapłacicie dodatkowo 25,8 ZŁ (UPS) kosztów wysyłki.
Product wadliwy lub uszkodzony
Odnośnie wszelkich skarg, IELM przestrzega prawa szwedzkiego (bKonsumentkC6pslagenb). Możesz skontaktować się z nami zawsze 0040345401603 i obsluga.klienta@ielm.pl przed odesłaniem Produkty muszą być zwrócone w ciągu 14 dni z wyjaśnieniem uszkodzenia lub wady.
Adres zwrotny:UPS
Filip and Family
Acad. Serban Cioculescu nr. 15
135200 Gaesti, Dambovita
Romania
w przypadku sporu
Możesz być uprawniony do złożenia reklamacji na platformie WE dla rozwiązywania sporów on-line, dostępnej tutaj: www.ec.europa.eu/consumers/odr