Ile czasu trwa dostawa?

Dla Polski, czas dostawy wynosi 3-5 dni z UPS i 7 do 10 dni roboczych z Trackingmore. Prosimy kontaktować się z nami dopiero po upływie tej liczby dni.

Jakie metody dostawy proponujecie?

Jakie metody dostawy proponujecie? "My wybraliśmy Trackingmors i UPS. Możecie Państwo wybrać opcję która wam pasuje

Jak mogę śledzić paczkę?

Kiedy wyślemy przesyłkę, otrzymasz link do śledzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej, dzięki któremu można śledzić paczkę. Należy pamiętać, że może potrwać do 48 godzin, zanim paczkę można zacząć śledzić.

Jakie metody płatności są akceptowane

Akceptujemy płatność przez Pay-by-links, karta kredytowa i Paypal.

Złożyłem zamówienie, czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli musicie zmienić adres dostawy pależy poinformować nasz dział pomocy technicznej przez email (<a href=""mailto:customerservice@ielm.co.uk"">customerservice@ielm.co.uk</a>) począwszy od następnego dnia.

Złożyłem zamówienie. Czy mogę dodać jeszcze jeden wyrób

Rozpoczniemy przetwarzanie Twojego zamówienia natychmiast po jego przesłaniu. Jeśli chcesz dodać produkt do swojego zamówienia, zrób nowe zamówienie w sklepie. Spróbujemy wysłać go razem, jeśli to możliwe.

W jaki sposób mogę zwrócić wyrób?

Najważniejsze dla nas jest żebyś był zadowolony. Jeżeli nie jesteś zadowolony, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwrot pieniędzy otrzymasz, kiedy wyrób dotrze do nas. Aby zwrócić wyrób, prosimy o kontakt z naszym działem opieki nad klientami. Wyślemy ​​etykietkę zwrotną. i warunki polityki zwrotu. Rzeczy muszą być nieużywane i mieć wszystkie etykiety. Należy pamiętać, że nie można zwrócić produkty, które zostały dostosowane. W przypadku zwrotu, płacisz dodatkowy koszt transportu 5.4 GBP .

Co należy zrobić, jeśli chcę, aby zamienić ten wyrób?

Biorąc pod uwagę że nasza podstawową ideą to małe kolekcje rzadko możemy dostarczyć produkt zastępczy. Jeśli chcesz inny rozmiar lub zupełnie inny wyrób proszę złożyć nowe zamówienie i zwrócić wyrób którego nie chcesz. Odzież z nadrukami imion nie może być zwrócona. Nie ma potrzeby, aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta przed zwróceniem produktu.

Czy mogę zamówić przez telefon lub e-mail?

Nie akceptujemy zamówień telefonicznych ani mailowych. Możecie złożyć zamówienie z telefonu komórkowego lub z naszej witryny.
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ powyżej, prosimy o kontakt na tutaj .